پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 215741
عضو کميسيون برنامه و بودجه مجلس شوراي اسلامي در چهارمحال و بختياري:
عقب‌ماندگي و عدم توسعه‌يافتگي چهارمحال و بختياري دردناک و رنج‌آور است
تاریخ انتشار : 1395/05/10 19:17:58
نمایش : 1044
عضو کميسيون برنامه و بودجه مجلس شوراي اسلامي گفت: در اين مدت از پروژه‌ها بازديد به عمل آمد و متاسفانه مشکلات، عقب‌ماندگي و عدم توسعه‌يافتگي استان به قدري دردناک و رنج‌آور است که نياز به بازبيني عميق دارد.
غلامعلي جعفرزاده عضو کميسيون برنامه و بودجه مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگوي اختصاصي با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار اظها کرد: برنامه و بودجه مجلس هر سال برنامه سفر به استان‌ها را در دستور کار خود قرار مي‌دهد.

وي با بيان اينکه پروژه‌هايي مربوط به سنوات گذشته و نيز پروژه‌هايي که نيازمند اعتبار هستند را در سال اقتصاد مقاومتي اقدام و عمل مورد بازبيني قرار داده ادامه داد: در نظر داريم اين پروژه‌ها را امسال به اتمام برسانيم.

عضو کميسيون برنامه و بودجه مجلس شوراي اسلامي حضور ۱۸ عضو کميسيون برنامه و بودجه مجلس شوراي اسلامي در چهارمحال و بختياري را به دعوت استاندار اين استان و نماينده مردم اردل، فارسان، کيار و کوهرنگ دانست و يادآور شد: اين اعضا سه روز در چهارمحال و بختياري اقامت خواهند داشت.

جعفرزاده اضافه کرد: در اين مدت از پروژه‌ها بازديد به عمل آمد و متاسفانه مشکلات، عقب‌ماندگي و عدم توسعه‌يافتگي استان به قدري دردناک و رنج‌آور است که نياز به بازبيني عميق دارد.

وي با اشاره به برگزاري جلسه جمع‌بندي در روز دوشنبه در استانداري چهارمحال و بختياري افزود: در اين برنامه پيشنهادهاي دوستان و همکاران در چهارمحال و بختياري را اخذ کرده و نتايج بازديدها به‌نحوي جمع‌بندي مي‌شود که اين استان در برنامه ششم توسعه ديده شده و نيز بخشي از عقب‌افتادگي‌هاي استان در قانون بودجه سال ۹۶ جبران و مرتفع گردد.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html